Hej hej

Nu har jag varit lite off igen. Hehe..
Kan bli så ibland men det har tyvärr varit så himla mycket nu på senaste.
Hänt ganska mycket i mitt liv som gör att man inte alltid orkar. Men så är det.
Ser kanske ett ljus i det svarta hålet snart:D hoppas på det iaf.
Jag tror verkligen människor kan förändras men hur mycket vilja har dom själva att
förändras?

Sen har jag haft många bra dagar också. Vi har vart ute med båten och haft det helt underbart!
Haft många trevliga kvällar med mina älskade vänner!
Har vart ute och fotat väldigt mycket och har massa bilder men orkar inte lägga upp massa
nu utan det kommer allt eftersom=).
Idag har vi städat lite och ska snart åka till göken:P Kanske kan hitta lite fynd:P

Här kommer en bild som jag tog igår. Kan inte förstå men bara älskar den:D
Sen var det längesen jag hyllde någon och nu vill jag hylla min älskade make.
Älskar över allt annat och är så glad att du finns vid min sida när vissa saker blir så jobbig! <3


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fin bild :)

2011-06-11 @ 11:18:00
URL: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0