Nu tror jag att jag hittat den!

Nu har jag piggnat till och fått upp lite liv här på bloggen.
Nu ska jag bli bättre och skriva här. Jag har blivit mycket piggare=)
Ja vart ska jag börja har ganska mycket att berätta så blir det när man inte vart
här på ett tag men kan börja med att jag har färjat håret:P Jag blev smart så färgade
håret mörkt;) nej men håret mår inte bra i längden att ha det ljust så fick färga den mörk
för dte var så fult med utväxt. Sen har min älskling fyllt år så har firat han hela helgen
plus att det var midsommar då också så har haft många bollar i luften nu liksom:P
Ihelgen ska vi till mamma och pappa för pappa fyller år och vi ska fira mamma också
för att när dom är i Turkiet så fyller mamma år så firar henne också:P Jag och matte
har fått en ny hobby också vi har börjat cykla som tusan och det är jättekul att åka ut
på kvällarna och ta kort och  allt. Sen häromdagen vi cyklade så såg jag mitt drömhus
måste ha det asså eller liknande så sjukt nice asså men men nu ska jag inte babbla bara
för att jag är seg mellan inläggen. Men ska försöka skärpa mig;) vill det iaf:P

Här är mitt nya hår;)





Sen en bild där vi ofta cyklar=)





Nu säger jag hej från mig så hoppas vi hörs snart:) skriv gärna nått kul=)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0